27 d’abril del 2011

Un volt per Osona i el Moianés

Aquesta setmana santa he estat en "modo familiar". La Glòria te un apartament a Santa Maria de l'Estany (a 7 km de Moià) i allà hi hem passat 4 dies . Quan dic en familia parlo dels 4 de casa: Glòria, Roc, la bici i jo + germans, cosins... 12 en total!
Per estirar les cames abans de sortir vaig estudiar-me una ruta per a fer des de l'Estany i va sortir el següent: l'Estany, Santa Eulàlia de Riuprimer, Vic, Collsuspina, Moià i l'Estany. En total 57 km de puja i baixa.
El temps no va acompanyar gens, però vaig sortir el divendres sant i també per Sant Jordi el dos dies a la tarda ja que al matí plovia. Les dues sortides van seguir la mateixa ruta, el primer dia per investigar i explorar la zona i el segon per apretar un pél més el cul.

El primer dia vaig tardar unes 2 hores i 11 minuts en completar la volta a una mitja de 25km/h i el segon 2 hores 6 minuts a uns 26 km/h.
Tot va ser molt bonic, però el meu objectiu inicial era fer els 112 km des de Vilanova a Santa María de l'Estany, cosa que la meteorologia no hem va permetre.

D'aquí 15 dies és la Terra de Remences i no veig que porti un bon ritme de cursa per acabar amb bona salut l'etapa, com a mínim intentaré gaudir de tot el que m'aporta la bici.

*Vaig arribar una mica mullat

Salut!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada