13 de juny del 2011

Sortida doble

Feia dies que no escrivia, perquè feia dies que no sortia :)

* Passant pel Mirador del Penedès
Aquest diumenge que ve, el meu germà Roger i jo participarem a la 3 Nacions. És per això, que aquest cap de setmana, aprofitant que dilluns era festa, volia sortir dos dies per posar-me una mica a to després de tant sedentarisme.

Així doncs que el Pitu i jo (no vam aconseguir més biciclistes) el dissabte vam anar a fer l'etapa del Matamatxos. O millor dit: el Coll de l'Arca. El Carles Soler em va instruir en la matèria i em va explicar que Matamatxos és un sobrenom que s'ha posat a més d'una pujada (totes es caracteritzen per ser una paret inexpugnable). Carles, t'he de dir que he hagut de buscar al teu blog com es deia el coll, perquè no me'n recordava pas! :)
Jo era l'última etapa que havia fet, però el Pitu no l'havia fet mai i a mi no em feia res repetir.
Vaig tornar a patir de valent, però ell s'ho esperava pitjor. Com de costum, em va deixar endarrere a cada pujada.

* El Matamatxos!
* Comença...
* 17 % !!
I avui dilluns, altre cop el Pitu i jo, com que no havíem tingut prou parets, hem anat a pujar el Rat-Penat, que ell tampoc l'havia fet mai.

El Buti i el Mer-k també han sortit, però ho han fet a les 8 del matí (jo no puc sortir a aquestes hores intempestives!) i a més a més volien anar a fer el mateix tomb que vam fer dissabte, però sense pujar el Coll de l'Arca i arribant a Vilarodona.
Hem encertat el dia per anar a fer el Rat-Penat perquè les costes estaven buides de cotxes. Hi havia moments que semblava que haguessin tallat la carretera pels ciclistes.
L'únic inconvenient ha estat la calor que feia pujant. He patit més que l'altre cop a finals d'abril.

Un cop a dalt, cap a Can Grau i cap a caseta. Ja tinc clar que el dia que cau el Rat-Penat no cal fer res més!

Salut i pedals!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada