29 de setembre del 2011

He iniciat temporada de bicicleta

Feia un mes i escaig que no agafava la bicicleta i amb una setmana ho he fet per partida doble.

Durant el cap de setmana la família Corominas Baig al complert (Pere i Assumpta; Arcadi, Anna, Magí i Bernat; Esteve i Jana) ens vam desplaçar a la Terra Alta, a Arnes, per fer un tram de les vies verdes de la Val de Zafán i de la Terra Alta, que en realitat són la mateixa.

Va ser una experiència magnífica i d'alló més recomenable. El dissabte vàrem remuntar amb els cotxes la comarca del Matarranya fins a l'Estació de Valjunquera. Un cop allí vàrem iniciar la nostra aventura amb les bicicletes i amb el tricicle (l'Assumpta anava en el seu flamant tricicle). A la fi de la jornada havíem fet 34 quilòmetres (28 dels quals de via verda; fins a l'estació d'Arnes - Lledó. D'aquests 19 varen ser de descens i 9 de lleugera pujada que tots i totes vàrem superar amb nota). Els sis restants varen ser els que uneixen l'estació d'Arnes-Lledó amb Arnes, tots per carretera i en els quals vàrem tenir el percance de la jornada; caiguda de la triciclista que, per sort, no la va atemorir ni li va causar cap lesió de consideració.

L'endemà diumenge vam reemprendre la ruta al lloc on havíem deixat la Via Verda el dia abans i vam recórrer 23 quilòmetres més fins a l'estació de Pinell de Brai. La valoració és fantàstica en boca del Pere, el meu pare, i de gratitud de la meva mare, que va superar el repte amb nota.

I ahir vaig tornar a agafar la bicicleta de carretera i vaig anar a fer la volta en solitari pel Pantà de Foix, Clariana, la Gornal, Bellvei, Calafell, Vilanova. En total varen sortir 40 quilòmetres que vaig recórrer amb una hora i mitja a una mitja aproximada de 27Kms/h. Estic content perquè no m'esperava portar un ritme tant alt després d'un mes de no agafar-la.

La sortida va servir per estrenar el nou equipatge del Club Gespeta i Pa de Motllo.
Equipatge Oficial del Club Gespeta i Pa de Motllo

2 comentaris:

  1. El biciclisme familiar recomenable 100x100!!
    ara a veure quan t'apuntes a una sortideta de club!! jeje

    ResponElimina
  2. La veritat és que a la Via Verda ens ho vam passar pipa!!!

    I si, en tinc moltes ganes de fer una sortideta de club. Aquest cap de setmana no podrà ser però espero que al següent pugui. El dimecres segurament tornaré a sortir i mirar d'anar agafant fons de pulmons i de cames.
    Salut

    ResponElimina