13 d’octubre del 2010

Els inicis d'un gran club

Des del meu punt de vista la llavor del Club Gespeta i Pa de Motllu va aparèixer al juny d'aquest any 2010, quan tres membres del club (Uri, Buti i Otero) van participar a la prestigiosa marxa cicloturista Quebrantahuesos. Dos d'ells la van acabar, mentre que un tercer es va retirar poc abans de coronar l'últim port, degut a les inclemències meteorològiques (o això diu). I és que aquest any va ser un dels més durs que es recorden, amb una forta pluja i amb temperatures que van baixar fins als zero graus.
La seva gesta em va impressionar i ja que al final no em vaig atrevir a apuntar-m'hi (menys mal!), m'he marcat com a objectiu acabar la propera Quebrantahuesos.

* Uri i Buti tirant del grup (com sempre)
Aprofitant l'avinentesa que al meu cosí Esteve (Pitu pels amics) li van regalar una bici nova, aquest setembre he començat a sortir amb regularitat per preparar-me. Gràcies a que els companys de carretera estan molt més forts que jo, he pogut anar llepant roda tots els dies i el meu estat de forma ha millorat dràsticament en molt poc temps (merci a tots!).

Durant aquestes etapes primerenques pel Gran Penedès han anat apareixent nous futurs malalts de la bici: l'altre cosí Arcadi, el Richi (company de ruta en els meus intents de posar-me en forma), el Nico (company de feina) i el seu amic Joseto (com tiren aquests dos de la BTT!). Si hi sumem el Pere, el Cobos i l'Expósito, que ja fa temps que surten, podríem arribar a ser un pelotón de 12 bicis!

A tot això podem sumar-hi que fa temps que ens volem fer un maillot a mida. I tot i que encara no el tenim, ja ens han aparegut dos patrocinadors oficiosos (no crec que posin ni un duro): el Forn Valls i Tecjardí. I crec que aquest dos sponsors d'alta volada i l'ambient de mofa permanent que regna en el grup, han donat nom al nostre club: Gespeta i Pa de Motllu. Ara caldrà veure quants ciclistes voldran ser membres oficials del club! :)

* 25/09/2010 - Parada de bus de les Colines. Uri, Pitu i Richi. El Buti tira les fotos.
* Jo, bastant més demacrat que els altres!
* 02/10/2010 - Can Grau. D'esquerra a dreta: Joseto, Pitu, Richi, Arcadi, Baig i Buti. El Nico tirava la foto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada